Podávání stížností
- Podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytovaných služeb se řídí Vnitřními pravidly pro podávání stížností na kvalitu nebo způsob poskytování služeb v Městském středisku sociálních služeb OÁZA - Standard č.7.
- Na podání připomínky nebo stížnosti má právo každý uživatel služby, jeho rodinní příslušníci, přátelé, zaměstnanec, jiná osoba určená uživatelem soc. služby.
- Tato pravidla dostává klient při nástupu do zařízení, je s nimi podrobně seznámen. Dále jsou volně přístupná na nástěnné tabuli v zařízení, v šanonu standardů kvality v knihovně DS a na internetových stránkách MSSS.
Získejte více informací o Odlehčovací službě
Zaujalo vás naše Odlehčovací služba? Bez obav nás kontaktujte. Ochotně vám vysvětlíme vše potřebné a podáme o Odlehčovací službě požadované informace. Zavolejete na 775 070 481 nebo 491 470 476, příp. napište e-mail na ambulantni.socialni@msss.cz nebo využijte ke komunikaci s námi o Odlehčovací službě tento kontaktní formulář.