MSSS OÁZA se zavazuje respektovat při poskytování služeb potřeby klienta, jeho možnosti a přání s ohledem na druh služby a její garantovanou nabídku. Při poskytování služby dbá na zachování maximální samostatnosti a soběstačnosti klienta. Filozofií MSSS není o klienta pečovat, nadměrnou péčí personálu nahrazovat kroky a aktivity, které klient si ještě zvládá udělat sám, ale klienta plně podporovat, pomáhat mu nalézat vlastní zdroje a možnosti, jak dosáhnout toho co chce, a tak udržet jeho soběstačnost a nezávislost na službě („Jsem s tebou, abys to dokázal sám.“).
Při komunikaci a jednání s klientem respektujeme jeho práva vyplývající z dokumentů jako jsou Listina základních práv a svobod, Charta práv seniorů, Ústava ČR.
Zaměstnanci jsou povinni respektovat osobnost klienta, jeho možnosti a schopnosti, zachovávat důstojnost a intimitu klientů.
MSSS Oáza poskytuje klientům služby na základě jejich osobních cílů souvisejících s poskytováním služby, s ohledem na její druh. Respektuje klientovy individuální možnosti, potřeby a zdroje.
Pokládáme za samozřejmé dodržování základních principů slušného chování, a to jak ve vztahu ke klientům tak ke spolupracovníkům. Zaměstnanci MSSS Oáza se již svým profesionálním postavením zavazují k respektující a přiměřené komunikaci.
Zaměstnanci MSSS cítí odpovědnost a závazek k zařízení a jeho klientům, ctí zachování soukromí a mlčenlivosti o osobních a citlivých informacích o klientech i vnitřních záležitostech organizace. Dobrovolně se zavazují k loajalitě vůči zařízení. K mlčenlivosti se zavazují při podpisu pracovní smlouvy.
Zařízení klade důraz na stálé zvyšování odbornosti a kvalifikace u svých zaměstnanců, což slouží ke zvyšování kvality poskytované péče.